BLOG

Copywriting, obsahový marketing, on-line marketing, SEO copywriting, marketingové a reklamní texty aneb co je psáno, to je dáno.

10 tipů, jak najít dobrého SEO copywritera: 1. část

Optimalizace pro vyhledávače neboli SEO copywriting, je specializovaný druh psaní obsahu, který dokáže s neuvěřitelnou účinností zvýšit počet návštěvníků přicházejících na váš web přes inter...

Jak na úspěšný e-mailing: 1. část

Ať už jste zkušený copywriter nebo úplný nováček, ujistěte se, že váš bulletin nebo direct mail obsahuje kromě skvělého předmětu také relevantní a čtivý obsah. Kvalitní obsah pomáhá vašim čt...

Obsahový marketing: nevtíravá cesta k srdci zákazníka

Obsahový marketing znamená v podstatě jednat jako vydavatel a neustále vytvářet obsah, který budou vaši zákazníci rádi číst a při troše štěstí i sdílet. Obsahový marketing je také způsob, ja...

10 tipů, jak najít dobrého SEO copywritera: 2 část

10 tipů, jak najít dobrého SEO copywritera: 2 část

Seo copywriting sehrává důležitou roli ve snaze přilákat a zaujmout klíčové zákazníky, přimět je k nákupu nebo k jakékoli...

4 zásady pro maximálně přesvědčivý copywriting

Psát úspěšný reklamní text je skutečné umění. Potřebujete obsah, který přesahuje váš názor a zaujme čtenáře. Udržení pozornosti by ale mělo jít ruku v ruce s přiblížením vaší značky klientům...