Obsahový marketing: nevtíravá cesta k srdci zákazníka

Obsahový marketing: nevtíravá cesta k srdci zákazníka

Obsahový marketing znamená v podstatě jednat jako vydavatel a neustále vytvářet obsah, který budou vaši zákazníci rádi číst a při troše štěstí i sdílet. Obsahový marketing je také způsob, jak vytvořit publikum a přilákat si odběratele, kteří se dobrovolně rozhodli přihlásit se do vašeho bulletinu.

Cesta obsahového marketingu je od klasické reklamy velmi odlišná.

Reklama v podstatě znamená občasné (mnohdy až otravné) přerušení obsahu, o který máte zájem. Reklama je vtíravá, sobecká a mnohdy působí jako nezvaný host, který bez pozvání rovnou vchází, aniž by se dovolil.

Tedy reklama nebo inzerce chcete-li, není až na výjimky něco, co bychom chtěli z podstaty číst nebo sdílet. Představte si, že jste marketingovým ředitelem ve vaší společnosti a začínáte připravovat obsahovou strategii, která dokáže přivést a oslovit daleko více potenciálních zákazníků než většina běžného reklamního formátu. Navíc s výsledky, které můžete měřit a vyhodnocovat!

Začíná to ovšem u pochopení, že obsahový neboli content marketing není o prodeji, ale o rozhovoru a komunikaci s vašimi zákazníky.

Pokračujte proto v investicích do obsahového marketingu např. tím, že zaměstnáte zkušeného copywritera, který ví, jak pracovat i s klíčovými slovy a jak je správně zanést do připravovaného obsahu. S jeho pomocí dokážete vytěžit z textu, co nejvíce.

Obchodseslovy.cz